If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
колега просто за протокола и аз да пиша..намери си друга тема за дискотиране
достигането на 200 км/ч би трябвало да те вълнува на подходящите и безопасни неща.
не го приемай като мъмрене, това че за 8 години имаш само един фиш не означава че може да стане нещо лошо. никой не е застрахован с коли на по 10-12 години.
аз въпроса ти..провери си дебитомера.
аз лично сменях ламбда преди седмица и ми направиха нова настройка на оборотите, заедно с адаптацията.
сега колата върви много по-добре.
това е от мен ...и умната!
колега без да се засегнеш но пиши по темата все пак не питам как да карам имам глава на раменете и надявам се да не се засегна някой и моля ви пишете темата поздрави
Колега, махни катализатора. И аз ей така както ги правех лесно, изведнъж на 185 почна да умира. Махнах го и сега пак си стига 210 по ГПС 225 по километраж.
Другия вариант е да го извадиш и да го измиеш хубаво с препарати за да паднат налепите от питата.
Подкрепям коелгата за катализатора , съществена разлика , иначе това за макс скороста и съм се чудил ама да ти кажа коли с характер това е , карал съм с 225 км/ч с изключена ламбда сонда и с катализатор общо 3ма човека в колата , като лесно можех да дигна и 230 , но си е опасно и намалих веднага , правих доста работи по колата засичах пак един път 210 и спира , а вече бях с чисто нова сонда , без катализатор и с олекотена шайба , нз дали шайбата не намаля макс скороста заради инерция , но всичко е много относително и асфалта си има значение на стар асфалт едвам набира до 200 докато на нов и хубав си ги дига без проблеми.
215 си вървя неска почти 15на минути по тракията, тва по километраж, 225 стигна веднъж, но беше надолнище......с дългата пета скорост съм обаче, 18ки и без кори отдолу......ТС-а се скапвал при големи натоварвания.....бабината им трънкина, водата не стигна и 90 градуса, маслото дремеше на 95.....ся верно че вън не беше 30 градуса, ма се пак......
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
Е аз ще посъветвам колегата да отиде , да му направят една читава диагностика , на дебитомера и ламбдата, и ако са на 100% да махне катализатора , ако и тогава не стане , да смени свещи и ако не е зацепен ангренажа с пети да го направи, след това не виждам какво друго може да му прави проблем , че да не дигне 200 поне.
Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Аз като купих моята кола беше по същия начин на 4 я изключвам и по надолнище едвам стигна 200.
Само след почистване на дебитомер скоростат вече стигаше до над 220 пак по надолнище и това с една неработеща свещ (лулата я нямаше).
А сум виждал зацепени с един зъб коли в разлика е вървят малко по бавно вдигат километрите но пак ги вдигат. Катализатора по принцип е от значение но ако е запушен по принцип и на 3 и на 4-та пак ще се мъчи много във високите колата.
Аз като купих моята кола беше по същия начин на 4 я изключвам и по надолнище едвам стигна 200.
Само след почистване на дебитомер скоростат вече стигаше до над 220 пак по надолнище и това с една неработеща свещ (лулата я нямаше).
А сум виждал зацепени с един зъб коли в разлика е вървят малко по бавно вдигат километрите но пак ги вдигат. Катализатора по принцип е от значение но ако е запушен по принцип и на 3 и на 4-та пак ще се мъчи много във високите колата.
колега как се чисти дебитомера и дали аз ще мога ели да търся някой майстор
колега как се чисти дебитомера и дали аз ще мога ели да търся някой майстор
Това с чистенето е временно и несигурно , но все пак пробвай.
Ето как става:
-купуваш си контактен шпрей /трябва да се изпарява без да оставя покриващ слой !!!!! /
-сваляш дебитомера/повече от елементарно е/ ,
-купуваш си контактен шпрей /трябва да се изпарява без да оставя покриващ слой !!!!! /
-пръскаш ,чакаш 10-15мин да изсъхне и пак до пълно изчистване /да се стича чиста течност/ Ако е силна струята внимавай да не повредиш жичката на сензора.
Успех!
Сега незнам дали ще ми повярвате,но когато колата ми влезна в ръцете преди 3 години си пълнеши километража или 240!Както каза Ники също съм я държал на магистрала Тракия с малко повече от 220 по Гпс и не е умряла,и сега след 3 години як тормоз 200 ги прави на 4-та а после има 5-та!Колега махай катализатора,направи качествена диагноза в движение и не разглобявай стъпковото моторче,ако може само с някакъв спрей го почисти!
Сега незнам дали ще ми повярвате,но когато колата ми влезна в ръцете преди 3 години си пълнеши километража или 240!Както каза Ники също съм я държал на магистрала Тракия с малко повече от 220 по Гпс и не е умряла,и сега след 3 години як тормоз 200 ги прави на 4-та а после има 5-та!Колега махай катализатора,направи качествена диагноза в движение и не разглобявай стъпковото моторче,ако може само с някакъв спрей го почисти!
Сега незнам дали ще ми повярвате,но когато колата ми влезна в ръцете преди 3 години си пълнеши километража или 240!Както каза Ники също съм я държал на магистрала Тракия с малко повече от 220 по Гпс и не е умряла,и сега след 3 години як тормоз 200 ги прави на 4-та а после има 5-та!Колега махай катализатора,направи качествена диагноза в движение и не разглобявай стъпковото моторче,ако може само с някакъв спрей го почисти!
то днес и чистих стъпковото моторче и дебитомера но не съм се качвал на магистралата да я пробвам
Ей тука всички карат градско с не повече от 50км/ч извънградско с 90км/ч и спазват всички ограничения а магистралата не смеят да вдигнат повече от 130!Айде не се изкарвайте такива светци и не бъдете толкова черногледи,щял да се убие и подобни не прекалявайте с тези изкавания че някой път думите се случват!!!По темата също съм за показания на дебитомера в движение и съеденител но той трябва да ти увлича и на другите предавки!!!
Които държат много на ограниченията да се вземат колата на Фреед и Уилма
Колега не се притеснявай и аз моята си пробвам как си върви :Д
Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007
Да попитам колегите дето все махат катализаторите !Как ще минат ГТП след 1 година щото ако тази има някакъв вариант за догодина не знам дали ще е така!
Да попитам колегите дето все махат катализаторите !Как ще минат ГТП след 1 година щото ако тази има някакъв вариант за догодина не знам дали ще е така!
Ами да ти кажа съмнява ме колата да е над допустимите емисии дори без катализатор спрямо един стар дизел без нищо нали? а те как ще го земат?
Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Добре де колега 200 не ги ли прави на 4-та или след като сложиш 5-та и всичко се обърква,и неможе да ускори повече,пробвай и с по качествено гориво аз карам когато съм на бензин само В-пауър рейсинг на Шел 100 октановия и горе във високите обороти много добре се представя а и лично на мен ми влияе на максималната скорост!!
Добре де колега 200 не ги ли прави на 4-та или след като сложиш 5-та и всичко се обърква,и неможе да ускори повече,пробвай и с по качествено гориво аз карам когато съм на бензин само В-пауър рейсинг на Шел 100 октановия и горе във високите обороти много добре се представя а и лично на мен ми влияе на максималната скорост!!
Ти да неси със скорости от 2.0 та на 4-та вдигаш 200.Всепак и ние караме алфи и знаем колко вдигат.Моята сега е със скорости от 2.0 и пак неможе да удари 200 малко по малко удря.Със старите скорости максимална скорост съм и правил 230 по километраж,тва с ниското окачване.Към колегата с питането трябва да и прегледа всичко и да се поднеми ако има нужда.Колата да е в кондиция за да се пробва да постигне добри резултати.Не че е здравословно да се кара и с над 130 ма те караме си...
Comment